Kako efikasno koristiti promotivne proizvode?
Kako efikasno koristiti promotivne proizvode? Pitanje sa kojim se suočava svaka kompanija bez obzira na veličinu i delatnost.
Odavno je jasno da dobra reklama ima direktni uticaj na razvoj kompanije. Od brojnih vidova oglašavanja, upravo je promotivni materijal u okviru budžeta najbolji marketing alat. On obezbeđuje ne samo da vaša poruka stigne u kancelarije i domove potencijalnih i postojećih klijenata, već pruža svojevrsnu komunikaciju sa njima. Sa jedne strane potrošači stiču bolju sliku o vašem poslovanju, donoseći odluku da baš vama daju poverenje. Sa druge strane vi imate jasni uvid da li ste, zahvaljujući izabranim promo proizvodima, ostvarili napredak u poslovnom svetu.
Međutim, kada donesete odluku da iskoristite promotivni materijal za predstavljanje svog brenda i stvaranje trajnih veza, nastaje nova dilema. Mnoštvo raznovrsnih proizvoda nameće pitanje odakle početi i kako postići najbolji povrat uloženih sredstava.
Zbog toga vam kompanija Kairos Birooprema skreće pažnju na stvari o kojima morate voditi računa kako biste efikasno koristili svoje promotivne proizvode.
Odaberite promo proizvode koji će se dopasti ciljnoj grupi
Da biste znali kako efikasno koristiti promotivne proizvode, morate najpre da upoznate svoju ciljnu grupu. Ovaj korak je presudan za uspeh u svim marketinškim kanalima. Tek kada razumete kupca, njegove želje, navike i očekivanja možete krenuti u potragu za pravim reklamnim proizvodima. Tako, na primer, fitnes centrima više će odgovarati promotivni materijal za ljubitelje sporta, nego reklama na konferencijskim torbama.
Takođe, vodite računa o demografskim karakteristikama tržišta, kao i polu svojih klijenata. Ukoliko želite da povećate saradnju sa ženskom populacijom birajte beauty promotivne poklone ili luksuzni askesoar, poput privezaka poznatih modnih kuća. Za razliku od dama, promotivni materijal za muškarce akcenat treba da stavi na održivost i praktičnost. Te su razni gedžeti pravi izbor za jači pol.
Postavite jasne ciljeve promocije
Postavljanje ciljeva uključuje izradu plana sa jasno definisanim etapama, koje se mogu meriti. Studije su pokazale da ovakva marketing strategija dovodi do poboljšanja performansi.
Zato, zapitajte se šta želite da postignete promocijom. Da li želite da podignete timski duh u čemu vam mogu pomoći promotivni pokloni za zaposlene? Možda želite da povećate prepoznatljivost svog brenda? Ili, pak, da predstavite novi proizvod ili uslugu? Odgovor na ova pitanja uticaće na vrstu promotivnih proizvoda.
Zatim, morate da razmislite da li želite da se reklamni materijal deli široj grupi, kao što je to slučaj na sajmovima ili je on namenjen užem krugu saradnika.
Kako efikasno koristiti promotivne proizvode? Izaberite one koje će svi videti
Promotivne proizvode možemo podeliti u 2 grupe. Vanvremenski, kao što su reklamne šolje, majice i hemijske olovke, odgovaraju svakom poslovanju. Samim tim donose siguran uspeh.
Drugu grupu čine kreativni pokloni. Oni daju lični pečat vašoj reklami. Te vas izdvajaju od drugih. Ipak, to ne znači da je za njih potrebno veće ulaganje. Najbolji primer kreativnih, a povoljnih proizvoda jesu privesci za ključeva. Model u obliku kamiona savršen je za transportne usluge, dok je privezak u obliku zaštitnog šlema pravi izbor za građevinske kompanije.
Najraznovrsniji promotivni materijal pronaći ćete u ponudi kompanije Kairos Birooprema. Osim bogatog asortimana, ovde vas čekaju iskusni dizajneri i vrhunska štampa koji garantuju najbolju reklamu vašem brendu.